TIDSFÖRDRIV PÅ HÖG (MEGAHÖG, SUPERDUPERHÖG) NIVÅ!

Det är så sjukt tråkigt med dessa listor (iaf att läsa igenom) men jag gör dom lite roliga och lägger in bilder också! MEN NI MÅSTE ÄNDÅ FÖRSTÅ MIG? Om man är sjuk och är hemma i stort sätt hela dagen så får man faktsikt göra sånt här elr hur? :)

SENASTE:

Dryck: TE

Telefonsamtalet: Fredrik Stern
SMS: Min älskling <3
Sång du lyssnade på: Callin out med Lazee
Gången du grät: Vet inte, tror någon gång i veckan när jag var arg :D

HAR DU NÅGONSIN:
Förlorat någon speciell person?: Ja
Varit deprimerad?: Nej, asså  självklart varit ledsen, men inte under flera månader?
Varit så trött att du somnat sittandes?: Ja, klart!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
1. Svart
2. Rosa
3. Vit


UNDER 2009 HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, många
Fått ditt hjärta krossat: Ja, det fick jag!
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det inser man varje dag!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja säkert!
Kysst en kompis: Haha jaaa

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: Min msn är typ 10 år gammal(vilket betyder att jag har över 500kontakter) , men över hälften!
Har du några husdjur: En katt (Ragnar, JAG DÖPTE HONOM) och en hund(Disel, JAG DÖPTE HONOM INTE) hos pappa
(klicka för större, + ni fick även med min tjockisbrosha bredvid hunden)
Hur många barn vill du ha: 1 eller 2. MAX 2
Vill du ändra ditt namn: Njaa, bryr mig inte så mycket
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var på fest sen släktmiddag dagen efter
Vilken tid vaknade du idag: Halv tolv kanske
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov i min säng
Någonting som du längtar till: SOMMAR!

Senaste gången du träffade din pappa: 2-4 månader sen....
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Flytta hemifrån!!!!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, flera stycken!
Vad gör dig irriterad just nu: Att Jocke skrev ett töntigt inlägg på min blogg (SUG MIN KUK JOCKE)

OM DIG:
Vad är ditt namn (hela): Isabelle Ahlmark Landin Sofia Denise
Singel/upptagen: Upptagen

Stjärntecken: Skorpinjon
Grundskola: Norskolan, Hägernässkolan, Viggbyholmsskolan, Ekebyskolan, Enhagen, Gärdeskolan (JÄVLAR DET VAR INTE NÅGRA SKOLOR???)
Gymnasie: Mikael Elias Teoretiska
Högskola: Vet inte!
Hårfärg: blond
Långt eller kort hår: Ganska långt
Längd: 168 cm
Vad gillar du gällande med dig själv: Smart
Piercings: Öron + navel
Tattoos: Nej, men vill ha!

Höger eller vänsterhänt: höger 

DIN FÖRSTA:
Operation: Mellan maget och höger lår!
Piercing: Öronen
Tattueringen: Har ingen
Bästa vän: Frida burenius
Sporten du gick på: Balett eller ngt sånt skit
Husdjur: Orm eller katt
Vaccination du minns: Stelkramp? eller?
Konsert: Britney tror jag!
Förälskelse: Robin

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du påväg att: Dö av tråkighet
Lyssnar du på: Thugz Mansion med 2pac
Väntar du på: skriva klart det här

DIN FRAMTID :
Vill du ha barn?: Ja det är klart
Vill du gifta dig?: Kanske, spelar inte såå stor roll
Karriär i åtanke?: Något med inkomst&som är roligt

HAR DU NÅGONSIN
:
Kysst en främling: Ja, (bad)
Gjort något sjukt spontant: Ja
Tappat glasögon eller linser: har inget av det
Har du blivit arresterad?: 1 gång
Dissat någon: Ja
Gråtit när någon dött: Ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja ibland
Mirakel: Njaaa..
Kärlek vid första ögonkastet: Nja
Himlen: Ja? den finns ju
Änglar: Nej?


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång?: Vem har inte det som liten? Så ja
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut?: Man kan om man vill.
Vad kan du verkligen inte leva utan?: Familj och vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0