SOLEN?

Godmorgon, pigga? glada? vakna? ser ni soljuset i fönstret? NEJ!?!?!?!?! Vart är solen? jag vill kunna gå i min skinnjacka som jag gjort hela veckan men nu måste jag gå i en ful tjock svart jacka istället, jävligt roligt! :)

En posetiv grej är iallafall att jag inte försov mig imorse så just nu sitter jag och fönar håret och funderar på vad jag ska ha på mig, ngt tråkigt tror jag! Asså jag orkar verkligen inte göra mig fin till skolan? Det finns liksom vissa brudar som går i 15cm klack, nylonstrumpbyxor, tighta kläningar, GALET mycket smycken ¨*HOST* TOOOVE *HOST*.
Hahahaha absolut inget fel med det men jag skulle aldrig palla det på vintern, det är på sommaren man gör sig snygg (och som man är snygg)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0