MYSIGBRUD_93

Hejhopp gummisnopp! FYFAN vad illa jag mår, allt bara snurrar runt och runt och runt!
K
om precis hem från jobbet. Blev jobb mellan 11.00-12.30 JÄVLIGT ONÖDIGT HELT ENKELT! varför det blev så kort när jag skulle jobbat till 19.30? I will tell u why..

Dagen börjar med att jag vaknar upp hos Jocke, mår illa som fan, fixar mig lite snabbt och sen drar till bussen. På bussen börjar jag må ännu illare och är 100% att jag inte kommer klara av att åka hela den långa vägen (20minuter) utan att spy...



Bussen börjar närma sig Malla... Men stationen innan kan jag inte hålla mig och spyr på bussen SÅ JÄVLA PINSAMT! Folk måste tro att jag varit bakis eller något, vilket jag verkligen inte var! 

Jag kommer till jobbet.. Illamåendet fortsätter och efter 40minuter ber jag freby byta av mig för det kändes som jag skulle spy igen, så jag går bakom i posten kassan, sitter där och tkr synd om mig själv tills Natta frågar om jag kan öppna en till kassa - JA VISST!

Kände att jag svarade lite fel på den frågan, direkt när jag ställer mig i kassan känner jag hur allt bara snurrar till och jag är tvungen att springa därifrån innan jag blev färdig med första kunden, alltså spyde jag igen! LYCKAT!

Nu ligger jag hemma i soffan med täcket och mår fortfarande illa.. hoppas man inte drabbats av vinterkräksjukan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0