Mitt hår är super fult

Glömde ju berätta att jag klippte mig idag? Om jag har långt hår kvar? NEJ! åh vill ha tillbaka mitt långa hår :/!!! Efter jag klippt mig så små shoppade jag lite innan jag drog till gymet. Köpte inte så mycket bara några impulsköp.


Första armbanden är från H&M och det andra armbandet är från kicks
Gick på runt 130kr tillsammans! (så värt det)

Hittade inga större eller bättre bilder och orkade inte ta kort. Men det är en ansiktsmask från OLIV som heter facescrub som kostade 80kr och en ansiktsmask från OLIV som återfuktar huden som också kostade 80kr. Har prövat dom idag och dom är skit bra båda två. Det behövdes två bra krämer nu när man börjat sola solarium och blir jävligt torr i ansiktet haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0