Dieten

Eftersom jag tar en paus från dieten nu under sportlovet tänkte jag bara informera er lite om min vikt och mitt midjemått!

Idag har jag hållt på med dieten PRICK en vecka, fast å andra sidan har jag fuskat lite och ätit lite godis ibland (shame on me) jag har även ätit kolhydrater (pasta,potatis,ris, bröd..) till middagarna däremot inga kolhydrater till lunch eller frukost. Jag har även bara hunnit träna 2 gånger under den här veckan eftersom jag blivit sjuk så träningen har inte gett så mycket reslutat.

Vikt idag:
55.9KG (vilket betyder att jag förlorat 1.9kilo på en vecka)
Midjemått idag: 65 Cm (vilket betyder att jag förloat 4cm runt midjan)

På Söndag kväll kommer jag förmodligen väga mer och ha ett högre midjemått men då kör jag igån igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad mycket du gått ner.. Du behöver inte ens banta!

2010-03-03 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0