24timmar och 5minuter kvar

Jag har pluggat på ganska bra. Hemtentan ska in om 24 timmar och 5 minuter. Jag är inte färdig men jag har skrivit en sida mer än vad jag hade gjort innan. Däremot har jag gjort klart engelska läxan som ska in imorgon - skit bra, ska ju ha MVG! Tror jag ska göra klart hemtentan imorgon antingen mellan 1-5 eller efter jobbet men då har jag bara 2 timmar på mig? Jag får se hur jag gör, det löser sig säkert!

Det ända jobbiga är att vi har ett stort jävla skit samhällsprov på torsdag och jag har knappt öppnat böckerna, fan vad dålig jag är, måste ha MVG på det provet också. Jajaja blir råplugg på tisdag natt, onsdag dag+natt och torsdag morgon. Sen fick vi precis ut en uppgift i svenska också där vi ska skriva en novell, jävligt roligt, eftersom jag är så jävla bra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0