16e mars

Jag skiter i
jag är typ väldigt jätte irreterad. Idag gick jag i skolan mellan 08.30-13.00 sen jobbar jag mellan 14.00-21.30, sen ska jag skriva klart min hemtenta, och när jag börjar närma mig klar, vet ni vad som händer? jo den här jävla fittdatan stänger av sig själv! Alltså kommer jag inte göra om denna underbara hemtenta utan skicka in den så långt som jag kommit, för jag orkar verkligen inte mer!

Fick även reda på vad jag ligger på för nivå i två ämnen idag.
Historia: VG men potential till MVG (men vg för mig räcker, jag kommer ju inte få speciellt bra på den här hemtentan liksom
Samhällskunskap: Klart MVG!
Så det var ju jätte kul! eller inte! Skit tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0