UPPLADDNING AV BILDER

Jag har inte riktigt fått grepp om hur man laddar upp bilder med min nya kamera, trots jag installerat skivan och allt, menmen. Ska be mamma om hjälp imorgon så då lär de bli najs :)
Kom precis hem efter en trevlig dag. Första dagen jag fick sova ut på lovet btw, sov till 2 GALET SKÖNT!

Imorgon har jag lite saker att göra:
11.30-14.30 gymet med freby + fixa oss
15.00-21.30 jobba
sen ska jag även försöka hinna med att:
- kolla på avsnitten från paradise som jag missat
- rensa min otroligt städade garderob (inte städad)
- göra min engelskaläxa som jag måste få MVG på
- göra min spanskaläxa

alltså.... ingen sovmorgon imorgon heller, och värre blir det på Torsdag när man börjar jobbet klockan sex...


kolla vad söt min syster ärrrr!:D LIK MIG SOM FAN (elr inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0