Studiebesök

Fryser som fan. Shit vad kallt det är ute, säkert 20- asså!
Happ, min dag har ju varit LITE SMÅTT IRRETERANDE! Det börjar med att jag och frida tar 08.03 bussen, kommer till skolan ungefär 20 över, INGEN I VÅR KLASS ÄR DÄR? VARFÖR? JO JUSTE, STUDIEBESÖK PÅ EXPRESSEN! Vi kollar schoolsoft och vi skulle tydligen tagit 08.09 tåget tillsammans från centralen vilket vi verkligen inte hann med, så vi skyndar oss ner till perongen och ser att det är 20minuters försening på 08.24 tåget..
Så när tåget väl kommer 08.47 är det hur fullt som helst och jag och frida krigar för att komma in, sen drar vi till expressen där vi hann vara i typ 1 timme och nu är jag hemma!



Skulle ta en "osuddig" bild på vårat mästervärk, men lyckades inte! (observera att typ 15 elever är borta)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0