Okej, idag gillar jag karl

Hahaha, första gången på länge som jag gillar karl! varför? jo därför det berättar jag snart!
Min morgon börjar med att bussen är fem minuter sen! skit irreterande! Bussen är skilfull och man ser att det inte går på en enda jävel så jag tränger mig i kön (eftersom min busshålsplats bestod av typ 20 personer) men egentligen hade jag inte behövt tränga mig eftersom busschauffören envisade sig med att få på alla jävla personer så man stod och trängdes och hade svårt att andas hahhahaha!
Bussen blev 30 minuter sen, asså jag driver inte det ska ta 10 minuter från mig till sollentuna centrum men den kom fram till sollentuna 08.36 när den skulle gå från mig 08.03! JÄTTE IRRETERANDE!!!



OCH VARFÖR JAG GILLAR KARL? jo för att vi fick disponera våran tid själv både på historian och samhällskunskapen vilket betyder att vi fick sluta innan 10. SJUKT SKÖNT!
Nu sitter jag i Jockes säng och degar och tvingar honom göra engelska läxan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0