Jag överlevde (som om jag skulle dött)

Tjena snyggingar, (ni har säkert inte slutat skolan än, som JAG ahahah) Idag hade vi bara Matte och vi fick reda på provresultaten, jag fick mellan VG och MVG (dåligt) men jag hade förväntat mig att få typ G, men man måste ju visa skilsen för matteläraren så MVG:T är säkrat!

Efter skolan drog jag och Frida och käkade tortillinis i ostsås och sen drog vi till Stinsen och kollade runt lite, och vårkläderna har fortfarande inte kommit in än LÄÄÄNGTAR! Jag fick iaf med mig lite småsaker hem som 2 navelpercingar och ett armband (som man själv köper berlocker till) och så köpte jag fyra berlocker till armbandet.


och för er som inte ser så är berlockerna: ett hjärta, ett hänglås, en tärning och en nalle


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga percingar! :) vart är dom köpta?

2010-01-11 @ 14:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0