Jag orkar inte med engelska

Jag orkar inte med engelska läxan längre, jobbar som fan med den och nu orkar jag inte längre :'( .. överdriver! Tar och gör en sån här skitrolig lista att göra, men skit tråkig lista att läsa ISTÄLLET! Sen ska jag skära upp en mango och sätta mig och kolla på paradise hotel, sen får jag fortsätta med läxan!


Namn: Isabelle Sofia Denise Ahlmark Landin
Kallas för: Bella, Bulla, Isabelle, vodkaqueen (fråga ej vrf), bigbrain...
Stjärntecken: skorpinjon
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: öronen och naveln, vill inte ha fler
Tatueringar: Nej, men vill ha
Längd: 168cm
Hårfärg: Blond
Fräknar: Nej typ inte
Motto: Äh.. som om jag skulle ha ett sånt?
Kär? Kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans? Önskar jag hade eget, men mitt funkar
Tycker du att du är attraktiv? Haha inte direkt, men tkr inte heller jag är ful
Dricker du? Ja
Röker du? Neeej
Vilket schampo använder du? Alltid olika, gliz, elvital, naturelle..
Vilken parfym använder du? Kolla inlägget nedan ;)
Vad är du rädd för? Förlora riktigt nära vänner eller familj
Gillar du att tvätta? absolut, finns inget roligare (nej men) det är skönt när kläderna är rena
Gillar du berg- och dalbana? Jora det är najs om den är läskig


Senaste…
Filmen du såg på bio? New moon
Filmen du köpte? shame on me.. längesen!!
Låten du hörde: Fast car
Personen du ringde? Robin
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Paradise hotel
Person du tänkte på? J...


favorit...
Låt: Broken eller Akon - Me myself and I
Sak att göra: Asgarva!
Sport: Volley och gyma
Dryck: Cola eller redbull
Kläder: Jeans är skitsnyggt
Film: Gillar många
Bil: En jäävligt snygg ska det vara iallafal

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
absolut
Gråtit över en flicka? en kompis? ja
Ljugit för någon? Oh nej! Jomen det har jag självklart gjort..
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Ja
Träffat någon från internet IRL? Hahaha aa aspen! trots vi är granar


Antal…
Gånger du varit kär? En gång på riktigt, sen ett antal lite halvt
Gånger ditt hjärta brustit? flera gånger asså
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet faktiskt inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2 tror jag


Senaste…
Boken du läste? Fightclub
Personen du fick e-mail av? Nina Eljertsson (min lärare)
Personen du fick brev av? Idag fick jag av FTV, Handelsbanken och pappa.
Personen du fick sms av? Michelle den stalkern
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Lördags faktiskt, HELA STORA FETA FAMILJEN
Köpet?
2 navelpercingar
Vad har du gjort idag? Vart i skolan, sen pluggat
Brukar du svära mycket? säger väl fan ganska ofta ;)
När stiger du upp på morgonen? Varierar från dag till dag, imorse blev det halv 9
Vad har du på dig? En svart mjukisdress
Vad ska du göra ikväll? Glo på paradise...
Vad är du allergisk mot? Falska människor
Var har du ont? Ryggen :(
Använder du hårspray? Ja
Kan du stå på händer? Ja (mot en väg)
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan isåfall
Gillar du ketchup? Nej, absolut inte bara till kötbullar och makaroner! :P
Är du glad nu? Ja, men trött..
Var du glad igår? Tror det
Vad dansar du till? Allt som jag också kan sjunga till
Kan du sjunga? Klart jag kan, dock är jag inte bra!
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Egypten, Grekland, USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0