Fredag

Jag är helt slut. Jag är så sjukt trött. Allt jag vill göra är att gå och lägga mig i min stora sköna säng med två duntecken ovanför mig och flera kuddar runt mig..
Idag blir det först lektioner mellan 08.30-11.30 sen har vi hål i 3timmar och då ska jag hinna med att käka (blir fläskfile till lunch idag hah) och sen ska jag till rudbeck och hämta en grej av therese almgren som är räddaren i nöden :D och sen ska jag hinna gå på ett möte på handelsbanken också.. Gud vad jag ska göra mycket..
Iaf sen börjar lektionen igen vid 14.00 och vi slutar 15.20 och efter det blir det jobb till halv åtta...

Tror jag ska ta det lugnt ikväll eftersom jag är så jävla trött! kanske filmkväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0