Dagens

Tänkte börja skriva en dagens-lista ibland, förvänta er inte att få det varje dag utan bara ibland när jag inte har något annat att skriva om :)

Dagens humör: Glad, lite irreterad ibland
Dagens mående: Huvudvärk, illamående och trött
Dagens borde: Duscha, plugga, städa mitt rum
Dagens frisyr: slarvig fläta
Dagens smink:
 foundashion, mascara, concealer och rouge 
Dagens klädsel: Jeans och en randig tröja  
Dagens planer: Jobb och bio
Dagens materiella vill ha: en walk in closet haha
Dagens längtan: sova med *****
Dagens fundering: Att jag har så jävla ont i min nacke
Dagens beroende:
kramar
Dagens tråkigaste: Det är söndag = Skola imorgon.
Dagens tidning: Sofies mode


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0