ATT GÖRA LISTA

detta var planerat att jag skulle hunnit idag. (det med överstruken text har jag hunnit) 
- gyma med freby
- klippa&färga håret
- fixa mina naglar
- göra min engelska läxa
- kolla paradisehotel avsnitten jag missat
- jobba
- rensa min garderob
- göra spanska läxan
- sola solarium

alltså har jag ganska mycket kvar som jag måste göra men eftersom jag ska upp om bara 5 timmar så hinner jag bara pricka av en grej på listan (det man prioriterar mest) -->paradisehotel! efter det blir det läggdags, och sen får jag göra mina roliga läxor imorgon när jag kommit hem från jobbet istället, om jag inte bestämmer mig för att sova lite då ;)






några bilder från bowlingen i måndags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0