ÅNGEST....

Jag har ångest som fan och det är INTE för skolan börjar imorgon utan det är för jag gjorde bort mig som fan igår och då menar jag - JAG GJORDE BORT MIG SOM FAN. Ska nog ta och hoppa från en bro, någon som joinar? jag är jätte taggad på det just nu.

Iförrgår sov jag ju hos M sen igår drog jag hem vid 3-tiden och träffade J ett tag och sen drog vi till Hanna på fest. och dääär var det najs och dääär gjorde jag bort mig, INTE LITE, utan MYCKET

Sovde hos Julia inatt och våran morgon har nog inte sätt ut som en vanlig morgon, nej vi har haft både spade och sked?!?! Ska snart börja dra mig hemåt, och sen laddar jag upp bilderna ikväll (från igår om ingen fattade det)!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0