Trött på livet

Sitter just nu och kollar på american idol. Ska snart gå och lägga mig och ligga i sängen ända tills jag måste gå upp till skolan vilket kommer bli jäävligt jobbigt. Dock har jag bara 3 lektioner imorgon så det är helt okej. Efter skolan drar jag nog hem och chillar galet tills jag ska till jobbet vid 17 vilket jag inte längtar till.

Asså allt känns så jääävligt jobbigt den här veckan? och det är fan bara Måndag.. tänk hur jobbig resten av veckan kommer vara då? åh jag orkar inte! Jag som brukar tycka det är ok att jobba? Vad är problemet? trött på livet!

Kommentarer
Postat av: martin

emo? ;) tur att du inte tog livet av dig.

2010-02-11 @ 09:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0