Spelar ingen roll hur snygg du är

Jag HATAR, verkligen HATAR folk som tror att dem "Klarar sig" p.g.a sitt utseende. Jag menar, visst är det bra att vara snygg, men har du inte personligheten så kommer du ingenstans. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ha ett förhållande med en hur snygg kille som helst utan personlighet, aldrig någonsin. Att han tror att han är överlägsen är ingenting jag skulle klarat av. Att utnyttja sitt utseende är också fel, t.e.x som dem flesta killar gör, har sex med flera tjejer hela tiden. Skyller på att dem aldrig blir kära, ja varför tror ni att ni aldrig blir kära? Tror man att man är så jävla perfekt så hittar man småfel i människor hela tiden och tror att man är så överlägsen, och tyvärr är ingen perfekt. INGEN.

Dags att landa på Jorden kanske? Och inse att utseendet är inte allt. Kanske lockar du till dig en massa brudar/killar, men har du ingen personlighet så finns det ingen chans att dem stannar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant! älskar bloggen förresten!

2010-02-03 @ 10:05:33
Postat av: Anonym

GO BELLA:D

2010-02-03 @ 16:26:35
Postat av: sofia

skitbra skrivet bella!! :)

2010-02-03 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0