FRÅGESTUND AVSLUTAD

Tänkte svara  på alla frågor nu istället så enjoy! :)

Hur ofta tränar du och hur mycket väger du?
Det är jätte olika hur mycket jag tränar, jag försöker oftast hinna träna minst 1 gång i veckan, men ibland händer det att jag inte ens hinner det. Men mellan 1-3 gånger ungefär! Jag väger 55kilo!


När förlorade du oskulden?
Det beror på hur man ser det, om det varar mer än in&ut så förlora jag den i slutet på 8.an!

Bästa ställningen?
Jag har många favoriter, men tror doggy är bästa.

När percade du naveln?
Agusti förra året tror jag det var.

Är du nöjd med ditt utseende?
Jag har dagar då jag är väldigt missnöjd, och dagar då jag är lite mer nöjd :)

Vad hade du för slutbetyg i nian?
Jag gick ut med 295 poäng.


Går det bra för dig i skolan nu?
Ja, det går helt okej, har mellan VG och MVG i alla ämnen.

Gillar du teoretiska?
Ja, jag tycker det är en skit bra skola!

Vem är din bästa kompis?
Frida Burenius helt klart!


Anser du att du har många nära vänner?
Njaa, jag har vänner, men jag delar inte med mig om allt till ALLA vänner!

Vem är det som du så ofta skriver om som du typ önskar att du aldrig hade träffat? första bokstaven på namnet?:P
Oftast är det inte samma personer jag skriver om, ibland har det varit Jocke(hänt kanske 1 gång), ibland Aspen (hänt kanske 1 gång), ibland någon idiot som gjort mig skit irreterad eller saker som hänt förut.

Vad är din största farhåga?
SPINDLAR!

Vad önskar du dig mest i hela världen?
Att jag kommer leva fett med bra när jag blir stor!

Önskar du ibland att du gick i rudbeck?
Jag skulle aldrig i hela mitt liv byta till Rudbeck. Jag kan säga såhär - jag har fler vänner där och jag vill självklart vara med dom. Men å andra sidan så gillar jag Teoretiska så galet mycket samt att jag skulle aldrig palla gå i skolan 08.20-16.00 varje dag. Jag blir liksom helt död när jag går från 09.30-16.00 (min längsta dag)

Hur mycket pengar får du i månaden?
Det varierar ju självklart på hur mycket jag jobbar. Förra månaden fick jag runt 7 000kr. Men det är allt från 2 000 kr - 9 000 kr + 1050 (barnbidraget) 

 

Om du fick ändra något med dig själv vad skulle du ändra då?
På kroppen skulle det vara låren. Men om du menar personligheten tror jag att jag skulle ändra att jag har så jävla låg stubin!

Vad är du mest nöjd med dig själv?
Kroppen har jag ganska svårt att säga men kanske armarna? På personligheten är det väl att jag aldrig låter någon trampa ner mig!

Vad gillar du bäst hos en kille? vad tänder du på?
Jag gillar mysiga killar, som håller om än - det är de bästa jag vet! Charmigt leende gillar jag också!

Hur länge har du och Jocke varit tillsammans?
Inte alls länge, men vi var på G ganska länge. 25 Januari 2010.

Vem är den bästa du haft sex med?

Jocke, helt klart!

Blondiner eller brunetter (killar)?
Brunetter! När jag tänker efter har jag aldrig fallit för någon som är blond?

Blondiner eller brunetter (tjejer)?
Beror helt på ansiktet, tycker båda är snyggt!

Är du nöjd med din kropp?
Nej, inte 100%. Långt kvar!

Ska du plugga vidare efter gymnasiet?
Absolut

Hur många syskon har du?
Jag har 2 riktiga, 1 halvbror som pappa och hans tjej har och sen har jag 4 "låtsas-syskon" som är antingens min mammas kille eller pappas tjej!

Vem/vilka av dina syskon kommer du bäst överäns med?
Jag kommer bra överräns med alla. Däremot om jag måste svara är det Gabbe (ett av mina riktiga syskon).

(klicka för större)

Hur mådde du i lördags? Bakis? :)
Jag mådde prima! Hade knappt druckit något :) Hur mådde du själv Mathias?

Hur mår du idag?
Bara bra, tack. Självdå?:)

Saknar du Aspen?
Han kommer alltid betyda något för mig, men vi är kompisar så jag saknar inte honom! :)

Tycker du att du och Aspen hade det bra tillsammans?
Ibland hade vi det superduper bra, ibland hade vi det mindre bra! :)

Hur kändes det när du fick reda på att han haft sex med Ella?
Självklart brydde jag mig lite, men å ena sidan så ska han leva livet precis som jag :)

Vad störde du dig på mest hos honom?
Att han alltid letar fest och aldrig kan chilla framför en film hemma och bara mysa!

Vad är ditt bästa minne av honom?
När vi badade i hans pool hahaha!

Mår du bra nu? alltså har du kommit över honom?
Ja, jag mår bra nu! Ja, jag har kommit över honom! Jag hade det skit jobbigt till en början men nu är jag helt över honom :)


(Klicka för större, kände att det blev många frågor om honom så han är värd en bild hah)

Har du någon gång fantiserat (sexuellt) om någon tjejkompis?
Hahah, inte vad jag kommer ihåg! Säkert! ;)

Finns det någon lärare på din skola som du vill ha sex med?
Ja absolut, speciellt Karl eller varför inte Ove? HAHAHA MEN NEJ JAG VILL INTE HA SEX MED NÅGON AV MINA LÄRARE!

Vill du ha barn och isåfall hur många?
Ja, det vill jag! Vet inte hur många. 1 eller 2 kanske! Förut ville jag ha skit stor familj!

Godis eller chips?
Godiiiissss!! FAST chips är galet gott med dipp!
 
Har du någon favorit ställning och nån hat ställning?
Ja, som jag sa tidigare - doggy! Nej ,ingen "hatställning"

Om du fick ha sex med andra för din pojkvän skulle du då ha det?
Nej, det tror jag faktiskt inte!

Har du nån gång varit otrogen?
Ja det har jag! Men inte mer än puss!

Vad tkr du är viktigast i ett förhållande?

Att man litar på varandra och inte bråkar för mycket!

BMW eller mercedes?
BMW

Kort eller långt hår på killar?

Spelar ingen roll, inte föööör långt!

Har du varit med i en trekant?
Nje

svart eller vitt?
På kläder? Svart på vintern. Vitt på sommaren!

Tycker du någon av dina kompisar klär sig dåligt?
Haahahah nej inget som jag tänkt på... JO SARA MUTTER KANSKE! kolla på hennes dagens outfit liksom:


Gifta sig pga av pengar eller kärlek?
Kärlek!!

Pojkvän eller kk?
Pojkvän LÄTT!

Sex med eller utan kondom?
Spelar ingen roll!

Har du någon favorit-kondom?
Nej, har du?

Kille med väääldigt stor snopp eller kille med väääldigt liten snopp?
Jag säger - KILLAR MED VÄÄLDIGT GRYM TEKNIK - DÅ SPELAR DET INGEN ROLL!

Skidor eller snowboard?
Aldrig prövat något!

Är du beroende av något?
Närhet, MAT, massage,

Har du tvångstankar?
Njaa, typ inte!

Någon som du känner för att döda?
Ja!

Dricker du ofta?
Nej, drack mer förut. Senast jag blev full var i mitten på Januari och innan det kommer jag inte ihåg! Jag kan ha roligt utan dricka och det är ett stort plus (STORT FETT JÄVLA BAMSE PLUS) att man inte mår dåligt dagen efter!

Vad är din favotitfärg?
Har ingen! Beror på vart/vad!

Cigg eller snus?
På kille eller tjej? Snus på killar, Cigg på tjejer! (ofta man säger PÅ, whatever)

Favoritgodis?
Vet inte vad dom heter, men choklad! Iof gillar jag all choklad!

Hund eller katt?
Jag tror jag gillar hundar mer. Dock gillar jag MIN katt mer än någon hund! Min katt asså LOVE IT!

Rakat eller orakat?
Rakat

Gillar du att ha sex?
Ja, om det är bra sex?

Äter du mycket godis?
Ja jävligt mycket. Mer än ni tror!

Dricker du mycket läsk?
Nja, eller jo!

Hur ofta tränar du?
Kolla svaret längre upp

Vad tränar du?
Jätte olika, kör ofta spining. Tränar mycket mage och rygg även ganska mycket ben men fokus på mage! Tränar lite armar vilket jag kommer fortsätta göra på bodypump-passen! Brukar även träna mycket kondition fast det är mest för att förbränna!

Är du nöjd med din kropp?
Kolla svaret längre upp

Är din favortimaträtt pasta med bacon?
Jag vill inte göra dig besviken nu Michelle. Jag gillar pasta med bacon GALET MYCKET! Men på somaren föredrar jag grillat före pasta bacon asså!

Och du härmar inte NAPAGRABBSEN.BLOGG.SE ? eller:D haha
Menar du med att ha frågstund? JA ABSOLUT HÄRMAR JAG ER! Eftersom ni är den första bloggen som kom på att man kan ha frågestund! SJÄLVKLART härmade jag er! NI ÄR JU SÅÅÅÅ MINA IDOLER! (vilka är ni?)

Gillar du att det ska vara hårt eller mjukt i sängen?:)
Asså jag föredrar mjuka sängar.... hahahaha


Kommentarer
Postat av: julia

hehe bella fett synd det är tara inte sara på bilden:P

2010-02-10 @ 15:18:33
URL: http://jjulias.blogg.se/
Postat av: Michelle

då utnämner ni härmed tara som den sämst klädda bruden on earth.. eller?

2010-02-10 @ 15:45:10
URL: http://michellles.blogg.se/
Postat av: Michelle

fast å andra sidan, julia?!?!



http://michellles.blogg.se/2009/september/outfit.html (klicka)

2010-02-10 @ 16:22:32
URL: http://michellles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0