5 star

Sitter just nu på hotelet helt själv och lyssnar på musik. Hotelet är fan fem-stjärnigt och galet najs. Har legat i bubbelpoolen hela dagen, legat i bastun halva dagen samt fått 1 timmes massage.. Just nu är mina rumskompisar (mina 2broshor) nere och badar så jag är helt själv i rummet och önskar att min jocke var här!

DÄREMOT är jag lite irreterad på honom eftersom jag bett honom sköta min fishville, men har han det? nej när jag loggar in är alla fiskar UTSVULTNA + kalle har gått om mig, hur kunde han ens låta det hända? ...

VI HÖRS IKVÄLL, EFTERSOM JAG MÅSTE SITTA UPPE HELA NATTEN OCH SPELA FISHVILLE SÅ JAG KAN GÅ OM KALLE!!!!

Kommentarer
Postat av: nellie

vart fan är du :O

2010-02-20 @ 12:36:45
Postat av: Mariell

Hej isabelle. Jag har en fråga till dig:

Hur går det till att du har legat i bubbelpoolen hela dagen och i bastun halva SAMT fått en timmen massage?! (en hel dag + en halv dag + en timme = omöjligt under samma dag)

2010-02-20 @ 23:36:40
Postat av: Bella

om du känner mig skulle du förstå attjag överdrev...

2 timmars bad kanske det var, 1 timmes bastu, 1 timmes massage. nöjd?

2010-02-21 @ 12:59:43
URL: http://isabelleahlmarks.blogg.se/
Postat av: michelle

kaxig_brud

2010-02-21 @ 21:54:52
URL: http://michellles.blogg.se/
Postat av: Anonym

som_fan

2010-02-22 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0