planer

Igår hade jag en skit mysig kväll med alla brudar, sen drog jag hem och sov hos Jocke. Just nu sitter jag hos Sara och Fredrik och vi ska väll hitta på något snart!
tänkte skriva upp veckans planer:
Lördag: Jobba 16-21.30 om jag hinner ska jag antingen simma eller gymma innan jobbet.
Söndag: Jobba 08-16.00 sen ska jag gymma, sola (som jag inte gjort på år) och sen vara med min älskling.
Måndag: Åka till kista med alla brudar och köpa presenter till Louise(jag ska även köpa till Linnea), sen får jag se vad som händer på kvällen
Tisdag: Gymma (och kanske sola om jag hinner.) sen Jobba mellan 17-21.30 sen ska jag förmodligen sova hos min baby. 
Onsdag: Bokad tid på UM kl 11.30. Efter tror jag det blir gym och sen drar jag hem med några brudar och fixar oss hos mig. Kl 19.00 blir det tjejmiddag hos Freby. 
Torsdag: Vet inte vad jag ska göra än, men förmodligen träffa brudarna och leva livet! 
Fredag: Gymma och sen får jag se om jag gör något speciellt. På kvällen blir det tjejmiddag hos Linnea Karlsson o sen har hon förmodligen fest, trevligttrevligt. Spenderar min sömn hos min älskling! 
... sen får jag se vad jag gör på helgen.. i give u a update..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0