uppdatering

OKEJ! alla klagar som fan på mig att jag inte uppdaterar, så nu ska jag väl göra ett försök igen då? ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
orkar inte berätta vad som hänt i mitt liv sen jag uppdaterade senast, men kan berätta vad som hänt i helgen iaf ;)

Fredag; var i skolan till tre sen träffade jag aspen och tove och satt i rudbeck och väntade på michelle och cornelia, pratade även lite med linnea karlsson - saknar den bruden som fan! Vid fyra-halv fem drog jag, michelle, julia, cornelia, tove, tara och sara till kista och kollade runt lite (jag hittade inget) men brudarna köpte presenter till therese, sen satt vi på donken ett tag och sen drog jag hem till michelle där vi käkade och sen drog till kim på förkrök och efter drog vi till någon fest i kärrdal, inte så kul, men bättre än ingenting.

Lördag: jobbade från tidigt till fyra, fast det var ändå ganska chill, jag och bella hade skitkul hah. Sen drog jag hem, duschade, sminkade mig och så och aspen kom förbi en snabbis och hjälpte mig med spotify :) Sen runt tio drog jag, aspen, marcus och pontus till therese på fest, HADE SKIT KUL, fram till att jag och aspen började bråka - long storie. OCH sen kom det några idioter från ÄLTA? som skulle förstöra, och sen kom farbror blå, fast jag hann att dra innan det så det var najs :)


här är en bild på Sara, Michelle och Molander!

här är en bild på några brudjävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0