TUFF DAY!

tjenis :D vad händer? :)
Idag har jag varit i skolan - som vanligt, och på idrotten idag sprang vi och jag, nadja och sofia sprang tillsammans och vi sprang sammanlagt 7.8km på typ 45minuter - så jävla bra ;) Efter skolan drog jag och jobbade och jag och B2 har haft lika roligt som vanligt - asså jag tycker typ itne det är så jobbigt att jobba , för B2 är en så skön brud ;) iaf till middag idag på jobbet käkade jag lasange och redbull men bella köpte jävla CHIPSDIP (holiday) MED FUCKING GURKA? till middag? aa vet hon är sjukt konstig.. o förra veckan körde vi båda på KLADDKAKA, REDBULL OCH SKAGENRÖRA TILL MIDDAG, haha ;D
Snart ska jag basta, raka benen, smörja in mig, noppa ögonbrynen, aa och allt sånt skit - sen ska jag försöka börja på min hemtenta som ska in på fredag - önska mig lycka till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0