TISDAG

shulululu, vad händer ?:) Kom precis hem från träningen och min gulliga sötnos hämtade mig :D träningen gick super bra, förutom att foten gör lite ont sådär men annars så (y)! Innan träningen var jag i skolan - NÄHÄ? och sen drog jag och frida och käkade pizza och grekiskt sallad sen drog vi till ica och köpte godis och efter det träffade jag aspen och vi kollade på scary movie 4 - en riktigt skit dålig film! :D

Imorgon ska jag till Vallentuna och träffa två sköna brudjävlar, Armina och Evelina. (det rimmar fan). Men vi hörs sent imorgon kväll.

Här kommer en bild på min sötnos :)
ps, allt är bra mellan oss nu - till dom som vet vad som hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0