TISDAG

det känns som den här veckan kommer bli en sån här vecka ; då man känner sig ful hela jävla tiden :/ menmen!
Idag ska vi på stadsvandring och sen ska jag träffa aspen ett tag och sen drar jag till Älta..
ÅH JAG HAR SÅÅ GALET MYCKET PLUGG , imorgon ska tydligen en "NO uppsats" in? och hon har inte lagt in arbetet på schoolsoft? för man ska analysera ett diagram? men hur ska jag kunna analysera det om det inte finns ngnstans att kolla på ?:o, sen har jag ju den där jävla hemtentan.

PLUS jag måste plugga galet mycket matte eftersom min lärare tycker jag är för bra för Matte A så han tycker jag ska tenta av NATIONELLA PROVET MATTE A redan, så aa, men då vill jag ju liksom ha MVG på det? tuffone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0