Söndag

Vad händer i mitt liv? jag är just nu barnvakt till min lillesyrra eftersom min mamma och hennes snubbe drog till dalarna EN SNABBIS. fast det har varit lätt att vara barnvakt, hon har varit på barnkalas mellan 2-4 så jag har bara chillat (inte galet) i sängen och kollat på lite bilder, spelat cube crash, beställt lite grejer från nelly.com.
Egentligen skulle jag på träning idag MEN jag har stukat min jävla fot, gjorde det igår hos therese, för någon jävel hade spilt ngt på golvet och inte torkat upp efter sig så jag halkar, det gjorde skit ont till en början men sen när jag drog iväg med aspen(vi gick lååångt) så gjorde det inte

Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM här är en av grejerna jag har beställt hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0