SNART HELG

Tjena :D mitt humör är mycket bättre nu, har sovit lite och så, så det är najs :)
Imorgon är det torsdag - en riktigt plågsam dag, + imorgon är det redovisning i samhällskunskap, super roligt! och efter skolan blir det direkt till jobbet sen ska man hem och göra alla otroligt roliga läxor! fast jag är ändå fett taggad på att det ska bli torsdag eftersom jag har legat i min säng nu i 4jävla timmar haha, och blir det torsdag så är det bara 1dag kvar till Fredag  - åh det är juuu sjukt najs :D

Vad kommer hända under min helg då ? ;)
Fredag - skola, 3timmars hål vilket betyder shopping i stinsen, eller kanske ska ragga hem aspen hem till mig ett tag ;)? får se hahaahaha :D. Efter skolan ska jag träffa Aykut en stund och sen bär det av till Täby, AJA mer om fredag sen :)
Lördag - CUP, sen får vi se vad jag gör på kvällen, om jag kommer palla göra ngt (:
Söndag - vara med aspen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0