hemtentan - igen

äntligen färdig med 1fråga - fyfan vad bra! men är skit orolig för ni vet det här programet så de ser att man inte kopierat ngt? de kommer använda det? men man får väl "kopiera" om man omformulerar meningar? jag menar jag hittar ju all min fakta på internet? däremot analyserar jag ju själv så det är jag inte det minsta rädd för men faktan? hallå? hjälp? åh..

Iaf, imorgon skulle jag egentligen varit med Evelina och Armina men jag kommer inte kunna vara det eftersom jag måset göra klart min hemtena för på torsdag kommer jag inte hinna eftersom jag jobbar till 7 sen ska jag och Bella till kista och efter det ska jag träffa aspen. Och den ska in på Fredag innan 17.00 :'/

aja, vi hörs imorgon, jag måste verkligen sova nu. är helt slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0