hemma från jobbet och skolan

shululu alla söta läsare! allt bra med er? :)
kom precis hem från jobbet, och påväg hem började det regna och jag som hade bestämt mig för att gå hem fick typ panik eftersom jag inte har något fodral till min data än så fick linda in den i min tröja, men sen kom mamma i bilen bakom och tutade på mig så det var chill :D

åh jag har skit mycket att göra idag..
- packa till pappa (kläder + hårdisk + båda datorerna(ska fixa dom) + mobilen(somintefunkar) + smink + borste + ppiller)
- rensa min svarta väska
- noppa ögonbrynen
- börja med religons "uppsatsen"
- börja med idrotts "uppsatsen"
- lite andra grejer som jag inte vill att alla ska veta :D
- försöka städa lite i mitt rum
- måla naglarna
- rensa garderoben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0