GLÖMDE SÄGA..

JUSTE, jag glömde berätta att mitt vatten hemma inte funkade igår, eller jo det funkade MEN DET VAR FUCKING BRUNT? iaf.. asså dom har typ stängt av vårat vatten eftersom de håller på att bygga på vägen utanför oss, fyfan!!
asså ni förstår inte hur chokad jag blev när jag ska tvätta bort mitt smink, PUH - TUR ATT JAG SÅG DET?.. iaf, fick tvätta ansiktet med vattenflaskor, fyfan vad kallt vattnet var då..
TÄNK om vattnet inte funkar sen ikväll? jag måste ju duscha? omg vilket ilands problem, tänk på barnen i afrika NÄR FAN DUSCHADE DOM senast? aja iaf, min baby har iaf lovat mig att jag ska få duscha hos honom om mitt vatten inte funkar!

AJA VI HÖRS! CHINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0