BORTSKÄMDA UNGE

haha, just nu ligger jag i sängen dunkar musik - och allt känns så jävla bra:D
ligger med skoldatan i knät och den andra skriver jag på nu (alltså när jag skriver bloggen) JAG VET , FETT FULT, men min data som jag skriver på hade inte word och jag måste göra ett svenska arbete som ska in innan 00.00 ikväll. VARFÖR SKA JAG DÅ GÖRA DET HÄR ARBETET? jo för att vi fick sluta 11 istället för att ha 3 timmar hål och sen tillbaka till skolan för att ha svenska, så nu måste alla jävlar sköta det här arbetet så vi kan få flera såna här tillfällen elr hur ? :D

när jag är färdig med mitt arbete ska jag kissa och sen träffa aspen för ska ta bussen med honom till täby, sen ska jag träffa Lisa östlund och Frida Burenius och käka donken, sen får vi se vad som händer, verkar som mycket planer :D JAG HAR IAF DET OM INTE NI HAR DET :D


aja, vi hörs :D pusssss


JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS SÖTASTE LILLEBRORSHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0