30 september 2009

nu är det mindre än 1 månad kvar till min födelsedag - fan vad jag tjatar om min jävla födelsedag! :) IAF, måste ringa michelle och planera min tjej middag lite, haha afast måste först och främst snacka med mamma haha..

aa iaf, vad har hänt idag? jag fick skjuts till skolan från älta imorse eftersom jag var barnvakt där hela natten sen idag har vi haft 2 lektioner sen lunch på bistro med elida, josefin och sofia - det var skit äcklig mat :/ .. och efter det träffade jag aspen en snabbis och nu sitter jag här och kollar på i'm a legend på svenskan, fast ingen kollar! men a :D 

 
en bild från thevoice med daniela, therese, hanna, michelle o mej hahahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0