start over

Jag ska bli en seriös bloggerska igen, - ska bara fixa min äckligt snygga design först! wish me good luck!

whatever - helgen -
I fredags var jag och massa brudar i stan och käkade mongolisk buffe, vi blev även rånade 150 spänn för mat, whatever jag köpte iaf en grå kofta :) skit skön! Runt 9 drog vi till Kim och chilla där med lite folk :) sen drog jag och michelle hem till henne och sov där, najsnajs inte lingonbajs!

I lördags chillade vi tills vi fick galet brottom till bussen samtidigt som vi kom på att vi var skit hungriga så vi sprang till bussen med billyspizzor i handen - lyckat jag vet! Vi drog till stinsen där vi träffade Ammis, Molander och Tove och köpte godis, jag köpte även ett silvrigt armband och värmespray till håret! På kvällen blev det fest hos Tove, galet najs!


en bild från ett tag sen, hahah
på bilden: alexandra, jag, linda, random, sofia, veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0