shitesame - nya uttrycket

tjena bloggen, sitter och pluggar arslet av mig till naturprovet imorgon utan några resultat, asså ingenting fattar! shit vad sur jag blir, asså man sitter och läser SIDA EFTER SIDA OM OCH OM IGEN men ingenting fastnar? meningslöst? ja, men det får mig att känna mig bättre att säga att JAG HAR IAF PLUGGAT även om det absolut inte under några somhelstomständigheter märks! fyfan!

Snart ska jag kolla på något program som heter "south..." på 3.an tror jag det är och börjar 22.00 verkar skit bra så ser fram emot det, och efter det blir det plugg igen.. aja shitesame!

Juste jag har bestämt mig, jag kan vara ganska bitchig lätt men asså det är bara för jag "driver" men asså vissa som inte känner mig kanske inte fattar det? :p så jag och aspen har kommit överens om att jag inte ska vara bitchig bara mot honom (eller aspen vill inte det men aa whatever) hahah:D

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0