klockan är 12.25

Ska egentligen dra till Ö.B med massa brudjävlar men får inte tag på någon och pallar inte tjata helr, dom hör säkert av sig när vi ska dra :) iaf, just nu väntar jag på att aspen ska vakna för jag är skiit hungrig och jag har lovat aspen att han ska få äta här.. sen ska vi kanske förbi stinsen och sen måste vi snacka lite...

för ärligt vet jag inte vad jag vill längre, vi har träffats 1timme på 6dagar och det ska föreställa ett förhållande? det är mer som att vi är bra kompisar.. aja vi får se vart den här dagen tar mig! vill inte att dt ska ta slut elr ngt, men detta måste bättras (y)

IKVÄLL blire fekke hos tove, men uppdaterar innan det så det är lugnt ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0