jag vill verkligen inte

jag vill verkligen inte leva såhär. Personer som man kan välja att man vill ha i sitt liv exempelvis vänner/pojkvänner är det så jävla svårt att koppla bort från sitt liv? varför? jag vill verkligen inte ha en person i mitt liv okej ibland får den personen till sjukt bra dagar med mig, men det var också jäävligt länge sen personen fick det! men jag kan inte heller bara säga till personens face - leave me alone! varför kan man inte det? Jag känner mig skyldig att vara dens vän typ? asså sen blir jag så jävla rädd att jag ska sakna personen som fan elr ngt. asså jag vet att jag inte vill ha personen i mitt liv, eller vet jag det? ASSÅ JAG VET FAN INGENTING! aasså livet är jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0