innan alla slutar läsa min blogg eftersom jag bara skriver egna tankar så LÄS DETTA!!

sitter och kollar på efterlyst. det är så hemskt med alla människor som försvinner. vart tar alla vägen egentligen? varför är det så många personer som vill göra andra illa? håll era kära hårt, för en dag kanske de är borta. helt plötsligt, bara sådär. det kommer förändra hela din vardag och hela ditt liv. och det finns ingenting du kan göra åt saken. tänk er själva, din flickvän/pojkvän går ut med hunden en kväll, en vanlig promenad på 10 minuter. men hon/han kommer aldrig tillbaka.spårlöst försvunnen och du är helt krossad och har ingen aning om vart just din älskling är. är hon skadad, är hon död, blir hon våldtagen, har hon tagit självmord, har hon blivit överfallen? vart håller hon hus, vem gör vad med henne. fy fan säger jag bara. dom där tankarna vill jag aldrig behöva tänka. världen är så orättvis, och man är inte säker någonstans. ta vara på era nära&kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0