I LÖRDAGS

tjena, vet jag suger på att uppdatera, men någon måste ju vara det också, elr hur?;)
igår var jag, Sara(moster), Fredrik(hennes kille), Nellie, Sockan, Anvar, Melena, 2småbarn, och melenas kille och kollade på dinosarier i globen - SKIT TRÅKIGT , men ändå bra gjort - skit bra gjort :D
Efter det drog vi till värsta bästa resturangen i stan DET VAR MATORGASM DÄR! först åt jag förrät (jag är galen i lax) en halv rostad macka med kalröktlax, en med varmrökt lax, och en grillad bit vanlig lax - skit gott! sen käkade jag lammytterfile med kantrellsås och potatisgratäng - så jävla grymt gott och till efterrätt käkade jag glass med färska bär :D

På kvällen blev det fest:D skulle möta upp alla brudar 20 över vid vallen men eftersom alla i mitt sällskap var så jävla sega så åkte vi typ däreifrån 20 över, så kom en kvart sent (a) Men kvällen var ändå najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0