GÄSTBLOGG

Hallå i stugan! Det är Sara "the man" Mutter som skriver (http://ssarast.blogg.se/) <-- Reklam.. HUR ÄR LÄGET?!?!!?!?!!!!!!! Jag mår bra. Jag vet att ni undrade, ni behöver inte säga något schh... Just nu sitter jag the king, Michelle och självklart Bella i hennes rum och lyssnar på the king nomber twoo KEN RING. Vi har lagat mat, sminkat oss och bytit om till partykläder. Oh lord ni ska seeeeeeeeeee jag har gjort KATTIGASTE sminkingen på den här svennen Bella. Jalla haffa haffa. Eller nej förlåt aspen. Killar: haffa inte.. Jalla nu måste jag gå för bella drar mig i håret och skriker. KÄRLEK VÄNNER KÄRLEL.



REMEMBER HTTP://SSARAST.BLOGG.SE/HTTP://SSARAST.BLOGG.SE/HTTP://SSARAST.BLOGG.SE/HTTP://SSARAST.BLOGG.SE/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0