är så sjukt jäkla trött

asså jag går runt som en levande zombie, det är helt jävla sjukt asså! mina ögon skulle kunna stängas vilken sekund som helst? och jag förstår inte ens varför jag är så trött? igår gick jag typ och la mig klockan 23.00 och idag gick jag upp 08.20, asså jag har sovit 9,5 timmar men det känns som jag bara sovit typ 3? asså mina ögon har blivit mindre än de samlaste ögonen på den minsta kinesen - jag lovar! förstår verkligen inte vad problemet är? vill bara tillägga att jag ska gå och lägga mig efter jag har skrivit detta inlägg så jag kan sova , och jag lovar jag kommer somna inom 20 minuter och imorgon ska jag upp 7, vilket kommer resultera i 9timmars sömn, alltså kommer jag vara en zombie imorgon också! PRIMA! verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0