31 oktober 2009

snart är det ju 31, och då blir det haloweenparty hos Agnes, och jag är så jävla taggad - hela partyoutfiten är fixad, saknas bara strumpbyxor (elr jag har fått låna ett par snygga av burenius, MEN tänk om dom går sönder) så ska nog köpa nya imorgon ;)

Kommer troligen inte skriva något mer ikväll för snart kommer aspen hit, ska bli skönt att träffa honom - var ganska länge :D
kommer nog inte uppdatera så bra imorgon heller eftersom jag börjar jobba VÄLDIGT TIDIGT och sen när jag slutat drar jag in till stan med molander, julia, daniela &michelle och sen ska jag sova hos michelle, så får se hur uppdateringen blir :D


vad tror ni att jag ska vara ? ;)

Kommentarer
Postat av: frida

baby, det gör inget om de går sönder, jag använder dem aldrig ändå av nån anledning. kör klackarna i taket istället!! :D

2009-10-26 @ 13:51:06
URL: http://fridabureniuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0