Tisdag,

Mår fortfarande inte så bra, hostar hela tiden. Men det blir bättre&bättre (eller inte).. Idag slutar jag vid halv ett och då blir det käka på hersby sen ska jag gyma med freby TAGGATAGGA! efter gymet drar vi till donken och käkar med massa brudar sen blir det desperata hemmafruar hos Molander, men får se om jag hänkar på det eftersom jag är lite sjuk + det kommer bli skit många där, så det kommer bli trångt. Jag skippar iaf träningen ikväll eftersom jag inte mår så bra..

vi hörs sen fuckers! ;)


Jag i spanien förra sommaren..


Kommentarer
Postat av: Kusssen

Bella, du har skiit fin kropp. Och utseende

2009-11-17 @ 15:29:02
Postat av: Bella

tack brudjävel:D

2009-11-19 @ 19:09:26
Postat av: Anonym

löööngt:D

2009-11-19 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0