SÖNDAGSÅNGEST PÅ HÖG NIVÅ

Tjenamors, sitter i sängen och chillar! Har söndagsångest som fan..
Idag började dagen med att jag och michelle vaknar vid 11 (vilket betyder att vi inte sov så mycket, typ 6timmar) sen drack vi oboy (våran bakisdrink [jag tkr alla borde testa, mycket smart].. ) Sen somnar jag i hennes säng hahahaha och hon chillar vid datan och när jag vaknar drar vi till ica och köper läsk och glas, sen tar vi bussen till hennes pappa (en station) och chillar vid tvn och kollade på PARIS HILTONS BFF (omg säger jag bara). Sen hämtade min mamma mig och skjutasde mig till sumpan där vi gick promenad med sara och snackade om allt,  och efter det drog vi till stinsen och nu ligger jag här och har söndagsångest som fan! HATAR SÖNDAGAR.

Det här har varit största chillardagen asså! + en jäävligt jobbig sådan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0