SITTER OCH GRÅTER (nej)

Hejsan alla mina fula läsare :D vadv gör ni?
Sitter på facebook och chillar i skolan, fan vad vi är chilliga :D det gillas! Snart slutar vi eller vi slutar om typ 1.5h och då är det direkt till jobbet, inte roligt.. för fick precis veta av bella att vi inte kommer jobba själva med varandra några fler gånger :/ för det kommer en till brud nästa måndag som ska jobba med oss (vi kommer bara jobba själva den 2a advent åhh) sen om 2 veckor börjar jag i kassorna helt, och då är det slut mellan mig och bella! hahahaha :D fan ocksåå..


kommer sakna våra minnen som fan inne i lunchrummet.. det enda jag vill just nu är att ha lunch med dig.. det här är en jävligt jobbig dag ://// KOMMER SAKNA DIG MER ÄN ALLT! det är ju du och jag B2


Kommentarer
Postat av: B2

KOMMER SAKNA DIG SOM FAN OCKSÅ!!! vill nästan åka till lunchrummet någon dag för att ta rast med dig. hahaha. Och den 2a advent, då jävlar ska vi visa folket! sista gången du och jag B1 :/

Vet du hur jävla jobbigt de va att jobba utan dig idag och veta att vi aldrig kommer jobba tsm (själva) igen!? :O KOMMER SAKNA VÅRA RASTER SÅ JÄVLA FUCKING MYCKET!

2009-11-26 @ 13:40:40
Postat av: BELLA

hahahahah bangar inte att du kommer och äter med mig när jag slutar????? :D banga inte bella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag kommer sakna våra raster så sjukt mkt

2009-11-26 @ 13:49:02
Postat av: brud från kassan!

hahahaha wihoooooo, bella kommer över till den bättre sidan :D MED MIIIIIG!!!!!!

2009-11-26 @ 13:52:03
Postat av: B2

jag bangar inte på dne bella!!!! hahhaah freby hon är min! :(

2009-11-26 @ 13:52:56
Postat av: Bella

aa men jag ber KOM!!! KOM!!! KOM!!! :)??? ASSÅ JAG BER? LOVA ATT DU KOMMER?

freby, vet inte om det är den bättre sidan....... :(

2009-11-26 @ 13:57:02
Postat av: freby

haha inte länge till B2!!! :D

haha jo, jag är den allra allra bästa sidan!

2009-11-26 @ 17:12:29
Postat av: B2

2009-11-26 @ 21:33:20
Postat av: B2

JAG KOM JU BELLA!! :D är SÅÅ SNÄLL!!! den sämsta sidan freby!

2009-11-26 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0