Rubriker är skitirreterande

Tjenamors i stugan :) hur mår ni? (jag bryr mig idag) (INTE).. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit i Sollentuna centrum med Michelle, Tara och Tove där vi också träffade Daniela och Hanna. Jag köpte en näspray, en foundashion och en puderborste, eftersom det försvann igår(a) min tandborste försvann också, men jag har så många hemma så det var lugnt:D.. Kom hem runt 4 och då hoppade jag in i bastun, hjälpte mamma lite och sen har jag städat "lite" i mitt rum :) Och nu sitter jag här och chillar galet, och ska kanske börja med min hemtenta?(det kommer inte hända)..

Pallar inte lägga upp bilder på det jag köpte idag, för det var bara småsaker men ni kan få se det jag köpte igår i stinsen? :)


1. Sommarkläning från bikbok 250:-
2. Halsband från ginatricot REA 49:-
3. tight fodral från VILA 129:-
köpte även:
2 st nässpray 60:-
1 foundashion 150:-
godis + redbull 70:-
puderborste 40:-

lite fattigare, lite lyckligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0