MYCKET BRA DAG, ellr?

Tjenamors! hur mår folket (svara inte för jag bryr mig inte). Idag har jag JA GISSA VAD? GÅTT I SKOLAN! sen... gymade jag med freby mycket najs och myyycket träningverk imorgon kan man räkna med, och det kan jag hålla mitt ord på, vi satsade som fan BEACH 2010 HÄR KOMMER JAG OCH FREBY! Efter det satt vi i rudbecks cafeterian och chillade lite och väntade på aspen sen drog jag&aspen hem till mig en snabbis och vid 6 drog jag+7 brudar till stinsen, kollade runt lite samt käkade donken (y)(y)!!! Efter det drog vi hem till Molander och kollade på desperate housewifes och så kom 4 brudar till, mycket mysigt.

// bautabella (mitt nya smeknamn, påhittat av ToveDalsryd, TACK!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0