Min dag

jag är skit irreterad just nu :) men taggar till..
igår sov jag hos aspen och vi var i kärrdal med hans kompisar en LITEN stund, sen drog vi hem och kollade på film och sen somnade vi.. vaknade imorse av att han inte låg i sängen? varfan hade han varit? haha han hade iaf gått upp och kollat på tv med sin pappa för att inte väcka mig (som han gjorde förra gången) mycket snäll kille! (y) vid 2 drog vi och gymade, och vi hörs sen :D


jag tycker det är tur att bruden inte läser min blogg, men var bara tvungen att lägga in dem här bilden på ***** eftersom den är såå galet rolig, vi hade galet kul den kvällen


Kommentarer
Postat av: en sur freby

FUUUCK YOU BELLA! PAYBACK SNART SÄGER JAG BARA..........

2009-11-15 @ 01:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0