LÖRDAG

I fucking told ya. vi hittade fest och den var helt okej :) Det var någon brud i häggvik som hade festen - mycket trevligt folk där :)
Sarah kom till mig vid sju då vi började sminka oss, sen drog vi till sollentuna centrum för att möta upp tove,ellen, stina och 1 till brud för vi skulle dra till edsberg på chillkrök och sen dra vidare på fest i rotebro, men då ringde någon att sa att vi skulle till häggvik, så det var bara gå av bussen och börja gå - JÄTTE KUL EFTERSOM JAG FICK GÅ I TOVES SKOR! Iaf det blev lite problem på festen eftersom aspen kom, och vi pratade lite och så.. men aa.. Vi drog runt nio, sen fick edenfäll för sig att vi skulle hem till mig? fråga mig inte varför? så jag, marcus, sarah och rasmus + ponuts var hemma hos mig, och dom drog vid typ 5. MYCKET TREVLIG!!

Ingen tog tyvärr bilder, men jag och sarah tog lite ego bilder sen, som jag lägger upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0