Fredag

Tjenamors era snyggingar! Idag är jag på jävligt bra humör, vet inte varför SÄKERT FÖR VI HAR SOVMORGON:D börjar om 45 minuter men bussen går om mimndre än 20minuter - DETTA GILLAS INTE!
Just nu sitter jag och dunkar musik, dricker te och äter skorpor i köket (jag har fått värsta I LIKE skorpor tiden) haha:D
Kan ni gissa vilken jag lyssnar på? Can you meet  me halfway... i want you so bad, that's my only wish
JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN!
ifall ni inte märkt det vill säga..
Snart måste jag börja fixa mig hahaha, sen så ska vi ha debbat, och det vill jag verkligen inte :'/ men ändå är jag på bra humör? Efter skolan drar jag till stinsen och efter det blir det NT-showen! Men vi hörs senare babyys!


happy face på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0