10 sanningar om mig

10 sanningar

1. Jag är extremt avundsjuk av mig, och då menar jag EXTREMT
2. Jag rakar nästan hela kroppen - benen, låren, armarna, under armarna, pussyn och ibland magen!
3. Jag har ett bitchigt utseende så folk tror ofta jag är skit dum
4. Jag har aldrig (aldrig) testat någon sorts form av droger och kommer förhoppningsvis inte att göra det i framtiden heller.
5. Jag har oppererat mig (var?) säger jag inte!
6. Jag rakar mig varje dag, JAG HATAR HÅR på kroppen,
7. Jag har skit dåligt självförtroende, det enda jag är nöjd med på min kropp är mina armar. Däremot anser jag inte att jag är jätte ful, men jag  tycker inte heller att jag ser bra ut.
8. Jag vill gå ner i vikt, men är för lat för att träna mer än vad jag gör
9. Jag har 7 syskon (hel&halv)
10. Jag älskar underkläder, jag skulle lätt kunna slösa hela mitt barnbidrag på det, varje månad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvingar du din pojkvän att raka benen då också eller?

2009-11-15 @ 01:45:14
Postat av: Anonym

aa det är precis det jag gör DUMAS!

det är sexigt med hår (i rimliga mänder) på killar.

palla ens kommntera hah

2009-11-15 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0